Nog een paar dagen... - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Jos en Yvonne - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen... - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Jos en Yvonne - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen...

Blijf op de hoogte en volg Jos en Yvonne

09 Juli 2013 | Oeganda, Jinja

Hallo lezers,

Na maanden van voorbereiding vliegen we dan over een paar dagen naar Uganda. De koffers staan klaar en ook wij zijn er klaar voor.
Veel gelezen en veel gehoord van mijn collega Natalie en haar nicht Diede.

De eerste dagen zullen we bij Willem en Paul verblijven. Zij wonen sinds 5 jaar in Jinja en hebben stichting KisoBOKa opgericht. www.kisoboka.nl
Daarna zullen we waarschijnlijk in het vrijwilligershuisje verblijven wat men nu aan het bouwen is.
Wij zullen ondersteuning gaan bieden bij de projecten van KisoBOKa maar ook iets van het land gaan zien.
Voor Jos zijn de materialen gekocht in Uganda zodat hij een beginners lascursus kan geven aan kansarmen. Met dank aan PMC die dit gesponsord hebben.

Met onze vrienden "De Platzakke" hebben we een loterij met rommelmarkt gehouden, de opbrengst hiervan zal een goede bestemming in Uganda krijgen.
En dan nog meer lieve mensen om ons heen die een donatie gedaan hebben. Ook die euro's krijgen een goede bestemming!

We willen iedereen dan ook van harte bedanken voor de spontane gebaren, alle hulp en gekregen goederen voor de loterij/rommelmarkt, het interesse tonen en aanhoren van onze plannen.
WIJ HEBBEN ER HEEL VEEL ZIN IN !

Wil je ons volgen dan kun je je aanmelden voor de mailinglijst links op de pagina. We willen proberen om een paar verslagen te maken met foto's erbij.

Heel veel groetjes van
Jos en Yvonne.

• 10 Juli 2013 - 06:39

Gertha En Hay Van Leeuwe:

Hallo Yvonne en Jos,
    Wij, de ouders van Yvonne, willen jullie heel veel succes toewensen tijdens het verblijf in Oeganda. We hopen dat jullie met dit vrijwilligerswerk een klein steentje kunnen bijdragen om het leven van de kansarme straatkinderen aldaar een klein beetje lichter en prettiger te maken. Daarnaast mogen jullie ook best wel iets meer zien van dit land. Heel veel succes gewenst en pas goed op jezelf. We hopen jullie over een maand weer gezond en wel te kunnen verwelkomen op de luchthaven in Dusseldorf. Mam en Pap

• 10 Juli 2013 - 19:18

Chris, Evy:

Yvonne en Jos

vol enthousiasme en energie en de koffers vol gaon jullie op reis. Vanoet Heytse wunschen we jullie ein heel sjoone en inspirende reis toe.
    We zullen jullie blieven volgen via jullie blog.

Chris

• 11 Juli 2013 - 09:06

Karin En Peter:

Veel succes en we zullen jullie volgen. Nogbeen dagje en dan is het zover

Karin

• 11 Juli 2013 - 12:12

Maria:

Yvonne en Jos

ook langs deze weg veel succes gewenst met jullie vrijwilligerswerk in Uganda.
    We zullen zeker jullie blog volgen.
    Zorgen jullie er wel voor dat Joma een goed thuis krijgt, niet dat ze er direct al shoarma van maken.

Groetjes Maria en Jos

• 11 Juli 2013 - 13:24

Anny En Henk:

Hoi Jos en Yvonne,

Wij wensen jullie een goeie tijd in Oeganda met veel mooie momenten. Suc6 met jullie vrijwilligerswerk.
    Als jullie straks terug zijn zullen we ongetwijfeld de verhalen horen maar we zullen zeker jullie blog blijven volgen.

Groetjes Anny en Henk.

• 11 Juli 2013 - 14:22

Toon Stappers:

Jos en Yvonne
    Wij wensen jullie een goeie reis, veel succes en voldoening in jullie vrijwilligerswerk, veel mooie, leuke momenten tussen het vrijwilligerswerk door en - straks - een behouden thuiskomst. Wij hopen, samengevat, dat jullie verwachtingen in Uganda waar kunnen worden gemaakt. Hartelijke groeten, Buren Truus en Toën

• 11 Juli 2013 - 15:49

Peter, Anita, Mike, Rowie:

Jos en Yvonne,

Morgen is het dan zover, vrijwilligerswerk doen in Uganda waar jullie je al maanden lang mee bezig zijn.
    Vorige week nog snel wat onderbroeken kopen voor de kinderen in Uganda, die passen nog net in het koffer.
    Jullie zijn er klaar voor.
    Een hele goede reis, en wij volgen jullie blog.

Groetjes Peter, Anita, Mike en Rowie

• 11 Juli 2013 - 18:56

Jos En Mariëlle:

Heej vrinde,

Nog een nachtje slapen en dan gaat de reis beginnen. Na alle maanden voorbereiding is de tijd nu aangebroken om alle foto's, informatie en reisverhalen in het echt te zien.
    Geniet van alle indrukken en wijsheden van die cultuur!!

Gooje reis en hou ons op de hoogte.

Dieke knufel ook voor plat en zak!!!

Jos, Mariëlle, Kelly en Jenny

• 14 Juli 2013 - 12:34

Nel :

hoi Yvonne en Jos,

heel veel succes met jullie werk in Uganda.

ik zal jullie verslagen volgen.

groetjes Nel