Verkeerde plaats - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Jos en Yvonne - WaarBenJij.nu Verkeerde plaats - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Jos en Yvonne - WaarBenJij.nu

Verkeerde plaats

Blijf op de hoogte en volg Jos en Yvonne

02 Augustus 2013 | Oeganda, Jinja

En alweer is er iets mis gegaan met het plaatsen van de foto's. De nieuwe foto's staan nu ook bij het verhaal van de geiten. Hoije.

  • 02 Augustus 2013 - 14:44

    Mam En Pap:

    Had al ontdekt dat de foto's bij die van vorige keer zaten. Mam vond die foto van "haar" geitje, met haar naam Gertha, wel heel erg leuk. Gr'jes, Mam en Pap

  • 04 Augustus 2013 - 20:06

    Marjo:

    Ha Lieve Yvonne en Jos
    Ik heb me vandaag de tijd genomen om jullie verhalen met aandacht te lezen. Door onze eigen vakantie was ik een beetje achter. Indrukwekkend en ook ik moest af en toe een traantje wegpikken als ik dit allemaal lees, dus kan me je emoties goed indenken. Wat gebeurt er toch veel in zon korte tijd en wat een andere wereld. Ik heb ook wel moeten lachen om sommige dingen en hoe je dingen weer voor elkaar krijgt, echt super. Zals die verkoop van armbanden. En ook complimenten voor je Jos hoe hij met veel geduld en ijver de jongens lassen probeert te leren. Echt geweldig. En leuk hoe je de dingen benoemt uit het dagelijks leven, geeft een goede indruk.
    Het is een hele belevenis, dat vergeet je nooit meer. gaan jullie nog eens terug?
    Ik wens jullie de laatste week nog veel plezier, maar ook sterkte met het naderende afscheid en alvast een heel goede terugreis. We hebben daarna snel contact.
    Groetjes uit het warme Beesel van Marjo en de rest van de familie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Jinja

Jos en Yvonne

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 19972

Voorgaande reizen:

12 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

UGANDA......

Landen bezocht: